Google Ads -mainonta

Hakusanamainonta Googlessa on nopea tapa saada lisää oikeita kävijöitä ja kiinnostuneita asiakkaita

Selvää säästöä järkevästi suunnitelulla Google Ads-kampanjalla (ent. Google Adwords)

Google Ads -asiantuntijamme suunnittelee teille parhaiten sopivan Ads-kampanjan ja neuvoo tehokkaimpien avainsanojen valinnassa. Järkevällä Google Ads-mainonnalla säästät selvää rahaa ja saat kävijöiksi asiakkaita, jotka ovat kaikkein kiinnostuneimpia tuotteistanne. Opastamme myös kampanjan itsenäiseen ylläpitoon, jolloin tiedät jatkuvasti, mihin rahasi kuluvat. Google Adsissakin yksinkertainen on tehokasta!

Tutustu myös konversio-optimointiin, jolla varmistat, että mahdollisimman moni kävijöistä tilaa tuotteen tai ottaa yhteyttä!

Tehokkaan Google Ads mainonta -paketin sisältö

Google Ads -mainonnan palvelumme sisältävät seuraavat alueet.

  • Tuotteisiin ja kohderyhmään tutustuminen
  • Kampanja-asetusten määrittely: mainosbudjetti ja kohdennus
  • Oikeiden avainsanojen valinta
  • Tehokkaiden mainosten luominen
  • Kampanjan seuranta ja optimointi
  • Tulosten raportointi
  • Opastus kampanjan itsenäiseen jatkamiseen tai ylläpidon tilaaminen meiltä

Miksi Google Ads -mainonta kannattaa ottaa käyttöön?

Google Ads -mainonnalla yritys saa haluamaansa näkyvyyttä kohtuullisilla kustannuksilla. Google Ads -mainonnalle on monta muotoa: hakusanamainokset ohittavat hakukoneoptimoinilla saavutettavat orgaaniset tulokset. Kuvia ja videoita hyödyntävä Display-mainonta puolestaan löytää tiensä Google-haun lisäksi tietyille verkkosivuille ja esimerkiksi mobiilisovelluksiin.

Kun mainonta kohdistetaan oikein, se tavoittaa juuri ne kohdeyleisöt, jotka ovat kiinnostuneita tuotteistasi ja palveluistasi. Tällöin kustannuksia ei mene mihinkään ylimääräiseen.

Vaikka hakukoneoptimointi on olennainen ja edullinen keino lisätä verkkonäkyvyyttä, on Google Ads -mainonta on monelle tärkeä lisä kohderyhmien tavoittamiseen.

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous organisaatiosi Google Ads -mainonnan seurannasta ja kehittämisestä!

Autamme asiakastamme RoofFin Oy:ta heidän digimarkkinointinsa kehittämisessä. Olemme luoneet yrityksen Google Ads -kampanjat, seuraamme mainonnan toimivuutta ja optimoimme kampanjoita, jotta mainoksilla saavutetaan oikeat kohderyhmät. Ehdotusten avulla olemme saaneet tehostettua RoofFinin Google Ads -mainontaa niin, että yritys saa paremmin vastinetta mainosbudjetilleen.

ASIAKKAITA, JOTKA OVAT LUOTTANEET AMMATTITAITOOMME DIGIMARKKINOINNISSA

Piuha IT-koulutus

Sähköposti: info@piuha.fi
Puhelin: 050 46 123 46

 

Avoimet kurssit osoitteessa:

Technopolis Innopoli 1
Tekniikantie 12, Espoo

Postiosoite

Piuha / Verkkovaraani Oy
Vetehisenkuja 3 B 47
00530 Helsinki

Y-tunnus / VAT ID
1485890-5 / FI14858905

 

Seuraa meitä somessa:

Facebook / LinkedIn

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous Google Ads -mainonnasta

Vastaamme viestiisi mahdollisimman pian!

Viestisi
reCAPTCHA is required.

Laskutus- ja peruutusehdot

Kurssivahvistus: Lähetettyäsi ilmoittautumisen saat sähköpostiisi automaattisen kurssivahvistuksen, jossa on tarkat tiedot kurssista. Kurssi järjestetään, mikäli sille ilmoittautuu vähintään vähintään 4 henkilöä. Jos osallistujien minimimäärä ei täyty, lähetämme peruutuksesta erikseen ilmoituksen viimeistään viikkoa ennen kurssipäivää.

Laskutus: Kurssivahvistuksessa pyydetään toimittamaan haluttu laskutusosoite (verkkolasku, posti tai sähköposti). Laskun maksuaika on 14 pv ja lasku lähetetään aikaisintaan siinä vaiheessa, kun kurssille on saatu minimimäärä osallistujia.

Peruutusehdot: Osallistumisen voi peruuttaa maksutta, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen info@piuha.fi, jolloin peruutus kuitataan ja mahdollisesti maksettu kurssimaksu palautetaan. Myöhässä saapunut peruutus katsotaan peruuttamatta jääneeksi kurssiksi, mutta kurssille voi ilmoittautujan sijaan osallistua joku toinen henkilö. Peruuttamatta jääneestä kurssista laskutamme kurssimaksun täysimääräisenä.

 

×