Google AdWords -tehokurssi

AdWords-kurssi, joka opettaa luomaan tarkkoja ja kustannustehokkaita AdWords-kampanjoita

  • Google AdWordsin ja hakukonemainonnan perusteet
  • Google AdWords -kampanjan perustaminen
  • Budjetin ja klikkaushintojen asettaminen
  • Mainonnan kohdentaminen oikealle maantieteelliselle alueelle
  • Oikeiden ja tarkkojen avainsanojen valinta
  • Opi kirjoittamaan tehokkaita AdWords-mainoksia
  • Uutta: Laajennetut tekstimainokset
  • Käytä ilmaisia mainoslaajennuksia järkevästi
  • Opi käyttämään tulosseurantaa mainonnan kannattavuuden selvittämiseksi
  • 10 yleistä AdWords-virhettä – miten välttää ne ja säästää selvää rahaa
  • Edistyneet AdWords-vinkit entistä parempiin tuloksiin
  • Opi Display-mainonnan ja uudelleenmarkkinoinnin perusteet

AdWords-kurssille osallistujat saavat 6 kk käyttöoikeuden laajaan oppimateriaalitietokantaamme, johon sisältyy myös 1 kk sähköpostituki.

Kenelle: Kaikille, jotka haluavat mainostaa tuotteitaan helposti ja tarkasti kohdennettuna Googlen hakutulosten yhteydessä.

Kesto: 1 päivä (klo 9-16)
Paikka: Espoo, Otaniemi

Hinta: 325 €  + alv 24%

Hintaan sisältyy lounas, aamu- ja iltapäiväkahvit, ilmainen pysäköinti ja kattava sähköinen kurssimateriaali

Muista myös laittaa maksuton eli orgaaninen hakukonenäkvyys kuntoon edeltävän päivän SEO-kurssimme avulla. SEO & AdWords -kurssit 2 pv pakettina yhteensä 600 € + alv 24%.

Lisätiedot: Iisakki Pirilä, p. 050 348 5779 / info@piuha.fi
Pyydä tarjous yrityksellesi räätälöidystä koulutuksesta!

Ilmoittaudu Google AdWords -tehokurssille

Omat tietosi

  • Aika: To 11.5.2017 klo 9.00-16.00
    Paikka: Espoo, Innopoli 1, Tekniikantie 12
  • Ilmoittautumalla kurssille hyväksyt laskutus- ja peruutusehdot (maksuton peruutus 7 pv ennen kurssia).
 

Kurssille on vapaita paikkoja!

"Kurssi teki AdWords-mainonnan ymmärrettäväksi ja helpommin lähestyttäväksi. Informatiivinen ja selkeä kokonaisuus, sopiva tahti. Aineistopankki ja tukifoorumi ovat hyvä lisäbonus."

– Osallistujan palaute Google AdWords -tehokurssilta

Google AdWords -kurssin ohjelma

Opi parhaat tavat ja niksit AdWords-asiantuntijalta ja säästä rahaa välttämällä yleiset virheet AdWords-kampanjan luomisessa. Vähällä vaivalla pyörivän AdWords-kampanjan luominen on yllättävän helppoa, kun osaa keskittyä olennaisiin asioihin.

Google AdWordsin ja hakukonemainonnan perusteet

  • Miksi hakukonemainonta on niin tehokasta: hakumainosten osuvuus
  • Hakukonemainonnan muut edut: nopeus ja mitattavuus
  • Miten AdWordsin klikkausperusteinen mainonta (CPC) toimii?

Ensimmäisen AdWords-kampanjan luominen

  • Ensimmäisen kampanjan ohjattu luominen
  • Kampanjan perusasetukset: hakuverkosto vs. display-verkosto
  • Maantieteellinen kohdentaminen (sijainti) ja kieliasetukset
  • Hintatarjousstrategia: manuaalinen vs. automaattinen
  • Manuaaliset hintatarjoukset ja oletushintatarjous (CPC)
  • Kampanjan päiväbudjetin asettaminen
  • AdWordsin rakenteen ymmärtäminen: kampanja, mainosryhmä ja mainokset

Tehokkaiden tekstimainosten luomien

  • Tehokkaiden otsikoiden kirjoittaminen
  • Mainosten optimointi yläsijoitteluun: pitkä otsikko yhdessä rivin 1 kanssa
  • Optimoitu näkyvä URL-osoite
  • Oikean lopullisen URL-osoitteen määrittely (laskeutumissivu)
  • Mobiilimainoksen asetukset
  • Mainosten A/B -testaus

Oikeiden avainsanojen löytäminen Avainsanojen suunnittelijalla

  • Miten löytää olennaiset avainsanat omille tuotteille?
  • Markkinatutkimuksen teko AdWordsin avainsanasuunnittelijalla
  • Avainsanan keskimääräisen kuukausittaisen hakuvolyymin ja klikkaushinnan selvittäminen
  • Eri sijaintien vertailu tuotteiden/palveluiden kysynnän kannalta
  • Avainsanojen tarkkuus: laaja, lausehaku ja tarkka vastaavuus
  • Negatiivisten avainsanojen käyttö

Lisää hyödyllisiä AdWords-toimintoja

  • Yleisimmät mainoslaajennukset: sijainti, sivustolinkit, puhelu ja huomiotekstit
  • Kampanjan ajastus: aloitus- ja lopetuspäivämäärä
  • Tulosseurannan käyttöönotto AdWordsissa, konversioiden tuonti Google Analyticsista
  • Dynaaminen avainsanan lisäys mainostekstiin
  • Varsinaiset hakutermit eli mitä käyttäjät syöttivät Google-hakuun
  • Kertaus: 10 yleistä ja kallista AdWords-virhettä

Display-mainonta ja uudelleenmarkkinoinnin perusteet

  • Milloin käyttää display-verkostoa ja kuvamainoksia?
  • Display-kampanjan luominen
  • Parhaat mainosbannerien formaatit ja koot
  • Uudelleenmarkkinointi eli esim. web-sivustolla käyneiden muistuttaminen kuvamainoksella

2 pv SEO & AdWords -kurssipaketti yht. 600 € + alv 24%

Ilmoittaudu Hakukoneoptimointi ja Google Analytics -kurssille, niin saat Google AdWords -tehokurssin edullisempaan hintaan  325 € 275 € + alv 24%.

Kahden päivän pakettialennus huomioidaan automaattisesti, kun ilmoittaudut molemmille kursseille.

Laskutus- ja peruutusehdot

Kurssivahvistus: Lähetettyäsi ilmoittautumisen saat sähköpostiisi automaattisen kurssivahvistuksen, jossa on tarkat tiedot kurssista. Kurssi järjestetään, mikäli sille ilmoittautuu vähintään vähintään 3 henkilöä. Jos osallistujien minimimäärä ei täyty, lähetämme peruutuksesta erikseen ilmoituksen viimeistään viikkoa ennen kurssipäivää.

Laskutus: Kurssivahvistuksessa pyydetään toimittamaan haluttu laskutusosoite (verkkolasku, posti tai sähköposti). Laskun maksuaika on 14 pv ja lasku lähetetään aikaisintaan siinä vaiheessa, kun kurssille on saatu minimimäärä osallistujia.

Peruutusehdot: Osallistumisen voi peruuttaa maksutta, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen info@piuha.fi, jolloin peruutus kuitataan ja mahdollisesti maksettu kurssimaksu palautetaan. Myöhässä saapunut peruutus katsotaan peruuttamatta jääneeksi kurssiksi, mutta kurssille voi ilmoittautujan sijaan osallistua joku toinen henkilö. Peruuttamatta jääneestä kurssista laskutamme kurssimaksun täysimääräisenä.

 

×