Markkinoinnin automaatio -kurssi

Mitä tarkoittaa markkinoinnin automaatio? Minkälaisia työkaluja hyödynnetään markkinoinnin automaatiossa?

Tässä kurssipäivässä paneudutaan markkinoinnin automaatioon ja sen hyödyntämiseen sekä kuluttajille suunnatussa verkkokaupassa että yritysten välisessä kaupassa.  

Lisäksi vedämme yhteen erilaisia digitaaliseen markkinointiin liittyviä termejä ja kokonaisuuksia ja käymme läpi, miten tämä kaikki liittyy markkinoinnin automaatioon.

 

Kenelle: Henkilöille, jotka vastaavat markkinoinnista ja haluavat lisätä näkyvyyttä, liidejä tai asiakasmääriä.

Kesto: 1 päivä / puoli päivää
Paikka: Asiakkaan luona tai Innopoli, Espoo - tarvittaessa myös etätoteutuksena

Hinta: Avoimen kurssin hinta on 495 €+ alv 24 %

Hintaan sisältyy lounas, aamu- ja iltapäiväkahvit ja kattava sähköinen kurssimateriaali

 

Järjestämme koulutukset asiakaskohtaisesti räätälöitynä tai kaikille kohdennettuina avoimina kursseina. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous kurssista yrityksellesi tai ilmaise kiinnostuksesi oheisella lomakkeella!

Lisätiedot: Jesse Kivialho, p. 050 46 123 46 / info@piuha.fi

Ota yhteyttä ja ilmaise kiinnostuksesi Markkinoinnin automaatio -kurssia kohtaan!

Kerro lyhyesti, mistä kurssista olisit kiinnostunut, kuinka monta osallistujaa ja olisiko koulutus teidän luonanne vai meidän tiloissamme.

Aika: Päivämäärä avoin
Paikka: Espoo, Innopoli 1, Tekniikantie 12

Ilmoittautumalla kurssille hyväksyt laskutus- ja peruutusehdot (maksuton peruutus 7 pv ennen kurssia).

reCAPTCHA is required.

Vastaamme viestiisi mahdollisimman pian!

"Kurssista onnistuneen teki kouluttajan erinomainen osallistujia palveleva asenne."

- Osallistujan palaute sisällöntuotannon ja sisältömarkkinoinnin kouluttajastamme

Markkinoinnin automaatio -kurssin sisältö

Markkinoinnin automaatio

  • Mitä on markkinoinnin automaatio?
  • Markkinoinnin automaatio verkkokaupassa
  • Markkinoinnin automaatio B2B-myynnissä
  • Ostosuppilo-malli markkinoinnin automaatiossa
  • Markkinoinnin automaation hyödyt / haasteet
  • Markkinoinnin automaation esimerkkejä

Markkinoinnin automaation työkalut

  • Markkinoinnin automaation järjestelmät
  • Hakukoneoptimointi (SEO)
  • Hakukonemainonta
  • Sosiaalisen median mainonta
  • Sisällöntuotanto
  • Sisältömarkkinointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Verkkosivuston sisältö ja konversio-optimointi

Tilaa räätälöity koulutus yrityksellesi

Helppo tapa tehostaa tiimisi osaamista. Koulutus voidaan pitää yrityksesi tiloissa ja kurssiohjelma suunnittellaan vastaamaan osallistujen tarpeita. Tarvittaessa tuomme myös lainakannettavat.

Laskutus- ja peruutusehdot

Kurssivahvistus: Lähetettyäsi ilmoittautumisen saat sähköpostiisi automaattisen kurssivahvistuksen, jossa on tarkat tiedot kurssista. Kurssi järjestetään, mikäli sille ilmoittautuu vähintään vähintään 4 henkilöä. Jos osallistujien minimimäärä ei täyty, lähetämme peruutuksesta erikseen ilmoituksen viimeistään viikkoa ennen kurssipäivää.

Laskutus: Kurssivahvistuksessa pyydetään toimittamaan haluttu laskutusosoite (verkkolasku, posti tai sähköposti). Laskun maksuaika on 14 pv ja lasku lähetetään aikaisintaan siinä vaiheessa, kun kurssille on saatu minimimäärä osallistujia.

Peruutusehdot: Osallistumisen voi peruuttaa maksutta, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen info@piuha.fi, jolloin peruutus kuitataan ja mahdollisesti maksettu kurssimaksu palautetaan. Myöhässä saapunut peruutus katsotaan peruuttamatta jääneeksi kurssiksi, mutta kurssille voi ilmoittautujan sijaan osallistua joku toinen henkilö. Peruuttamatta jääneestä kurssista laskutamme kurssimaksun täysimääräisenä.

 

×