Sisällöntuotanto ja sisältömarkkinointi -kurssi
Mitä tarkoittaa sisältömarkkinointi? Miten sisältömarkkinointi sijoittuu markkinoinnin kenttään? Tässä kurssipäivässä paneudutaan sisällöntuotantoon ja sisältömarkkinoinnin toteuttamiseen.
Teorian läpikäymisen lisäksi teemme yhdessä käytännön harjoituksen, jossa pohditaan, minkälaiset sisältöratkaisut ja julkaisukanavat toimivat parhaiten kunkin osallistujan oman organisaation kohderyhmälle.
Työpajan ennakkotehtävä: Minkälaiset ovat organisaatiosi pääasialliset kohderyhmät (esim. asiakkaat)? Mikä on kohderyhmän ikäjakauma? Asuinpaikka? Sukupuoli? Mitä muuta kohderyhmästä tiedetään?
Kenelle: Henkilöille, jotka vastaavat viestinnästä tai markkinoinnista ja haluavat oppia lisää sisällöntuotannosta.
Kesto: 1 päivä / puoli päivää
Paikka: Asiakkaan luona tai Innopoli, Espoo - tarvittaessa myös etätoteutuksena
Järjestämme koulutukset asiakaskohtaisesti räätälöitynä tai kaikille kohdennettuina avoimina kursseina. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous kurssista yrityksellesi tai ilmaise kiinnostuksesi oheisella lomakkeella!
Lisätiedot: Jesse Kivialho, p. 050 46 123 46 / info@piuha.fi
Ota yhteyttä ja ilmaise kiinnostuksesi Sisällöntuotanto ja sisältömarkkinointi -kurssia kohtaan!
Kerro lyhyesti, mistä kurssista olisit kiinnostunut, kuinka monta osallistujaa ja olisiko Sisällöntuotanto ja sisältömarkkinoinnin kurssi teidän luonanne vai meidän tiloissamme.
Vastaamme viestiisi mahdollisimman pian!
"Kurssista onnistuneen teki kouluttajan selkeä puhetyyli ja johdonmukainen eteneminen."
- Osallistujan palaute sisällöntuotannon ja sisältömarkkinoinnin kouluttajastamme
Sisällöntuotanto ja sisältömarkkinointi -kurssin sisältö
Sisältömarkkinointi
- Mitä tarkoittaa sisältömarkkinointi?
- Sisältömarkkinointi osana markkinoinnin suppiloa
- Kohderyhmät ja kanava
- Hakukoneoptimointi ja sisällöntuotanto
- Ostopolku ja käyttäytymismalli
Sisällöntuotanto
- Sisällön tuottamisen tavat
- Millä kielellä sisältöä tuotetaan?
- Visuaalisuuden merkitys, kuvamaailma
- Kulttuurin ymmärtäminen
- Sisältötyypit - sivut ja dynaamiset sisällöt (uutiset, blogiartikkelit, tapahtumat, yms)
- Yleisimmät sisällöntuotannon työkalut
- Eri laitteiden huomioiminen sisällöntuotannossa
Sisältömarkkinoinnin työpaja
- Käytännön harjoitus kunkin osallistujan oman organisaation pohjalta.
- Minkälaiset sisältöratkaisut ja visuaaliset muodot toimivat organisaatiossasi?
- Minkälaiset julkaisukanavat tulisi valita?
- Työpaja toimii pohjana osallistujan omalle työlle organisaatiossa
Tilaa räätälöity koulutus yrityksellesi
Helppo tapa tehostaa tiimisi osaamista. Koulutus voidaan pitää yrityksesi tiloissa ja kurssiohjelma suunnittellaan vastaamaan osallistujen tarpeita. Tarvittaessa tuomme myös lainakannettavat.