Sisällöntuotanto ja sisältömarkkinointi -kurssi

Mitä tarkoittaa sisältömarkkinointi? Miten sisältömarkkinointi sijoittuu markkinoinnin kenttään? Tässä kurssipäivässä paneudutaan sisällöntuotantoon ja sisältömarkkinoinnin toteuttamiseen.

Teorian läpikäymisen lisäksi teemme yhdessä käytännön harjoituksen, jossa pohditaan, minkälaiset sisältöratkaisut ja julkaisukanavat toimivat parhaiten kunkin osallistujan oman organisaation kohderyhmälle.

Työpajan ennakkotehtävä: Minkälaiset ovat organisaatiosi pääasialliset kohderyhmät (esim. asiakkaat)? Mikä on kohderyhmän ikäjakauma? Asuinpaikka? Sukupuoli? Mitä muuta kohderyhmästä tiedetään?

 

Kenelle: Henkilöille, jotka vastaavat viestinnästä tai markkinoinnista ja haluavat oppia lisää sisällöntuotannosta.

Kesto: 1 päivä / puoli päivää
Paikka: Asiakkaan luona tai Innopoli, Espoo - tarvittaessa myös etätoteutuksena

Järjestämme koulutukset asiakaskohtaisesti räätälöitynä tai kaikille kohdennettuina avoimina kursseina. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous kurssista yrityksellesi tai ilmaise kiinnostuksesi oheisella lomakkeella!

Lisätiedot: Jesse Kivialho, p. 050 46 123 46 / info@piuha.fi

Ota yhteyttä ja ilmaise kiinnostuksesi Sisällöntuotanto ja sisältömarkkinointi -kurssia kohtaan!

Kerro lyhyesti, mistä kurssista olisit kiinnostunut, kuinka monta osallistujaa ja olisiko Sisällöntuotanto ja sisältömarkkinoinnin kurssi teidän luonanne vai meidän tiloissamme.

Viestisi
reCAPTCHA is required.

Vastaamme viestiisi mahdollisimman pian!

"Kurssista onnistuneen teki kouluttajan selkeä puhetyyli ja johdonmukainen eteneminen."

- Osallistujan palaute sisällöntuotannon ja sisältömarkkinoinnin kouluttajastamme

Sisällöntuotanto ja sisältömarkkinointi -kurssin sisältö

Sisältömarkkinointi

  • Mitä tarkoittaa sisältömarkkinointi?
  • Sisältömarkkinointi osana markkinoinnin suppiloa
  • Kohderyhmät ja kanava
  • Hakukoneoptimointi ja sisällöntuotanto
  • Ostopolku ja käyttäytymismalli

Sisällöntuotanto

  • Sisällön tuottamisen tavat
  • Millä kielellä sisältöä tuotetaan?
  • Visuaalisuuden merkitys, kuvamaailma
  • Kulttuurin ymmärtäminen
  • Sisältötyypit - sivut ja dynaamiset sisällöt (uutiset, blogiartikkelit, tapahtumat, yms)
  • Yleisimmät sisällöntuotannon työkalut
  • Eri laitteiden huomioiminen sisällöntuotannossa

Sisältömarkkinoinnin työpaja

  • Käytännön harjoitus kunkin osallistujan oman organisaation pohjalta.
  • Minkälaiset sisältöratkaisut ja visuaaliset muodot toimivat organisaatiossasi?
  • Minkälaiset julkaisukanavat tulisi valita?
  • Työpaja toimii pohjana osallistujan omalle työlle organisaatiossa

Tilaa räätälöity koulutus yrityksellesi

Helppo tapa tehostaa tiimisi osaamista. Koulutus voidaan pitää yrityksesi tiloissa ja kurssiohjelma suunnittellaan vastaamaan osallistujen tarpeita. Tarvittaessa tuomme myös lainakannettavat.

Laskutus- ja peruutusehdot

Kurssivahvistus: Lähetettyäsi ilmoittautumisen saat sähköpostiisi automaattisen kurssivahvistuksen, jossa on tarkat tiedot kurssista. Kurssi järjestetään, mikäli sille ilmoittautuu vähintään vähintään 4 henkilöä. Jos osallistujien minimimäärä ei täyty, lähetämme peruutuksesta erikseen ilmoituksen viimeistään viikkoa ennen kurssipäivää.

Laskutus: Kurssivahvistuksessa pyydetään toimittamaan haluttu laskutusosoite (verkkolasku, posti tai sähköposti). Laskun maksuaika on 14 pv ja lasku lähetetään aikaisintaan siinä vaiheessa, kun kurssille on saatu minimimäärä osallistujia.

Peruutusehdot: Osallistumisen voi peruuttaa maksutta, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen info@piuha.fi, jolloin peruutus kuitataan ja mahdollisesti maksettu kurssimaksu palautetaan. Myöhässä saapunut peruutus katsotaan peruuttamatta jääneeksi kurssiksi, mutta kurssille voi ilmoittautujan sijaan osallistua joku toinen henkilö. Peruuttamatta jääneestä kurssista laskutamme kurssimaksun täysimääräisenä.

 

×